CONDIŢII DE GARANŢIE
Drepturile consumatorului sunt conforme prevederilor OG 21/92, Legii 449/2003 şi Legii 296/2004
Vânzătorul acordă o garanție de 2 ani de zile de la data cumpărării pentru persoane fizice și o garanție de 1 an de zile pentru persoane juridice, astfel că orice lipsă de conformitate, apărută în cadrul acestui termen, va fi asumată de vânzător fără costuri pentru consumator.
Lipsa de conformitate a produselor va fi constată de către service-ul agreat de vânzător.
În cazul constatării de către service a lipsei de conformitate a produsului, garanția este asigurată prin secția specializată și se face prin repararea, înlocuirea produsului sau returnarea banilor – după caz.
Consumatorul poate solicita returnarea banilor doar în următoarele cazuri:
Restituirea valorii produsului se face la valoarea achiziționată a acestuia.
În cazul solicitării de reparaţii în garanţie, cumpărătorul este obligat să prezinte documentația, accesoriile și a amabalajul original primit odată cu echipamentul, pe toată durata garanției.
Garanţia produselor nu acoperă accesoriile (site, cabluri electrice, furtune, vase sticlă/plastic, cuţite, teluri şi altele similare), consumabilele (saci, filtre, perii, baterii, ş.a.m.d.), precum şi părţile casabile ale produsului (ex: carcasă) sau diverse defecte ce pot apărea în urma transportului produsului, căderii sau lovirii acestora, descărcărilor electrice, variaţiilor de tensiune ale reţelei electrice sau în cazul conectării la o reţea de tensiune necorespunzătoare, etc.
Garanţia produselor nu acoperă lipsa unui accesoriu sau a vreunei părţi a produsului constatată după achiziţionarea acestuia. Întreţinerea curentă nu face obiectul garanţiei.
Unităţile service au obligaţia să efectueze operaţiunile de service în perioada de garanţie, în cel mult 15 zile lucrătoare de la data înregistrării reclamaţiei cumpărătorului.
În cazul reparării produsului, vor fi montate numai piese noi.
Timpul de nefunctionare din cauza lipsei de conformitate apărute în termenul de garanție legală sau comercială prelungește termenul de garanție.
Durata termenului de garanţie se prelungeşte cu timpul scurs de la data la care consumatorul a reclamat defectarea produsului şi până la data repunerii acestuia în stare de funcţionare.
La cererea cumpărătorului se înlocuieşte produsul aflat în termenul de garanţie, dacă nu poate fi reparat sau când durata de nefuncţionare, din cauza deficiențelor apărute depăseste 10% din termenul de garanţie.
În cadrul termenului de garanţie, la cererea cumpărătorului, se restituie contravaloarea produsului, dacă acesta s-a defectat de cel puţin 3 ori în prima jumătate a termenului de garanţie sau dacă produsul care a fost deja înlocuit s-a defectat.
Notă: Produsele sau piesele defecte ce au fost înlocuite în perioada de garanţie, devin proprietatea LUSITO COSMETICS SRL.
Garanţia se pierde la îndeplinirea oricăreia din condiţiile de mai jos: