TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE

Acest site web (numit in continuare "SITE") este administrat de LUSITO COSMETICS SRL. (numita in continuare “SOCIETATEA”), cu sediul social in Bucuresti, Str. Nicolae Constantiescu, nr. 10, bl. 11A, scara B, ap. 17, sector 1, avand codul de inregistrare fiscala 30759313, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/11541/2012, telefon: 076832.252

SOCIETATEA depune eforturi pentru mentinerea corectitudinii informatiilor expuse pe SITE. Cu toate acestea, avand in vedere posibile erori cu privire la aceste informatii, SOCIETATEA precizeaza ca imaginea produselor are caracter informative, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului, fara notificare prealabila de catre producatori. De esemenea, unele caracteristici sau pretul produselor prezentate pe SITE, pot fi modificate de catre SOCIETATE fara preaviz sau pot contine erori de operare.

Pentru platile cu card bancar, tranzactia va aparea pe extrasul de cont al clientuli platitor ca OnlinePay sau Plationline

De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, insa SOCIETATEA face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante.

Promotiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile in limita stocului disponibil.

SITE-ul poate contine si link-uri catre alte site-uri. SOCIETATEA nu este responsabila de politica de confidentialitate practicata de acestea precum si de orice alta informatie mentionata pe aceste site-uri.

In cuprinsul Informatiilor de mai jos, urmatorii termini vor avea urmatoarea semnificatie, exceptand situatiile in care se specifica alt inteles :

UTILIZATOR: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat Conditiile de Utilizare ale prezentului SITE, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare.

CLIENT: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat Conditiile de Utilizare ale prezentului SITE, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare, ce initiaza si finalizeaza o comanda.

UTILIZARE ABUZIVA: reprezinta utilizarea SITE-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii Flanco Retail S.A.

COMANDA: reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii SITE-ULUI de catre un CLIENT, ce intervine ca forma de comunicare intre SOCIETATE si CLIENT.

CONTRACT: reprezinta o COMANDA confirmata de catre SOCIETATE, prin care SOCIETATEA este de acord sa livreze CLIENTULUI produse si servicii, iar CLIENTUL este de acord efectueze plata acestora.

UTILIZATORII/CLIENTII acestui SITE sunt rugati sa citeasca cu atentie termenii si conditiile de utilizare urmatoare.

Termenii si conditiile urmatoare sunt considerate a constitui prevederi minimale aplicabile, utilizarea SITE-ului supunindu-se de drept prevederilor generale ale legislatiei in vigoare.

Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificate oricand prin actualizarea prezentului SITE, aceste modificari devenind obligatorii cu efect imediat pentru toti UTILIZATORII/CLIENTII.

Prin accesarea SITE-ului UTILIZATORII consimt sa respecte termenii si conditiile prezentate in continuare precum si legislatia aplicabila.

 

DERULAREA OPERATIUNILOR DE VANZARE PE SITE. CONTRACTUL

 Prin lansarea unei COMENZI pe SITE, CLIENTUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care SOCIETATEA isi deruleaza operatiunile pe SITE.

Daca SOCIETATEA confirma executarea unei COMENZI, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor COMENZII. Acceptare comenzii de catre SOCIETATE se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (e-mail) din partea SOCIETATII catre CIENT, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma.

SOCIETATEA nu considera in nici un moment o COMANDA neconfirmata ca avand valoarea unui CONTRACT.

Asadar, CONTRACTUL intra in vigoare la confirmarea COMENZII de catre SOCIETATE.

Prezentele termene si conditii generale de vanzare vor sta la baza CONTRACTULUI astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre SOCIETATE sau un furnizor al acestuia.

OBIECTUL CONTRACTULUI.
Obiectul CONTRACTULUI îl constituie produsul/produsele cu privire la care CLIENTUL si-a exprimat optiunea de a le cumpara, prin generarea unei COMENZI pe SITE confirmata de catre SOCIETATE.

PRETUL CONTRACTULUI.
Pretul produsului/produselor este acela mentionat pe SITE. Pretul poate fi modificat de catre SOCIETATE, in orice moment, fara preaviz.

Pentru a fi aplicabil pretul produsului trebuie sa fie sincer si serios. Astfel, SOCIETATEA atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau erori, pretul afisat pe SITE poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, SOCIETATEA va informa CLIENTUL asupra pretului corect.

Pretul include TVA , insa nu sunt incluse taxele de transport in costul final.

Taxele de transport pot fi diferite in functie de modalitatea de livrare aleasa.

MODALITATEA DE LIVRARE.
SOCIETATEA isi va îndeplini obligatiile contractuale în termen de cel mult 30 zile de la data la care a comunicat CLIENTULUI mesajul de confirmare referitor la COMANDA. In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL din cauza ca produsul nu este diponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre aceasta situatie.

SOCIETATEA poate livra CLIENTULUI un produs similar avand acelasi pret, în situatia în care produsul solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul CLIENTULUI.

Produsul va fi livrat CLIENTULUI printr-o firma de curierat sau Posta Romana, sau poate fi ridicat direct de la magazine conform optiunii CLIENTULUI.

SOCIETATEA atentioneaza CLIENTII ca in cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre SOCIETATE sa permita CLIENTULUI deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii  contravalorii a acestora.

SOCIETATEA va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare la CLIENT.

SOCIETATEA va efectua livrarea produselor si serviciile doar pe teritoriul Romaniei.
Proprietatea asupra produselor si serviciilor va fi transferate CLIENTULUI la momentul efectuarii platii.

 

MODALITATEA DE PLATA

Plata online folosind cardul:Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2) .

Pentru platile cu card bancar, tranzactia va aparea pe extrasul de cont al clientuli platitor ca OnlinePay sau Plationline.

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie frnizat codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura (in functie de card, pot lipsi).

Indiferent de valuta existenta in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii CLIENTULUI.

Ordin de plata: Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de SOCIETATE, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari.

Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii.

Plata Ramburs la expeditie : Se poate efectua plata si ramburs la primirea coletului de catre CLIENT.

POLITICA DE RETURNARE 

Potivit legislatiei in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.

Asadar, consumatorul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielile directe de returnare.

Atragem atentia ca, în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, produsele au fost incepute sau prezinta urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa,  ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

 

INFORMATII LEGALE

RASPUNDEREA SOCIETATII.
SOCIETATEA nu poate fi facuta raspunzatoare pentru nici o pierdere in situatia in care aceasta este cauzata de nerespectarea prezentelor termene si conditii/CONTRACTULUI si celorlalte instructiuni mentionate pe SITE.
SOCIETATEA nu raspunde, de asemenea, pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii SITE-ului precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri accesibile de pe SITE.

SOCIETATEA nu este responsabila pentru daune de orice fel pe care CLIENTUL sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre SOCIETATE a oricarei din obligatiile sale conform CONTRACTULUI si pentru daune care rezulta din utilizarea produselor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.

GARANTII.
Toate aparatele comercializate pe SITE, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Reclamatiile privind deficiente ale produsului/produselor achizitionate pot fi facute accesand Formularul de Contact

CLIENTUL, în calitate de cumparator, are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse Certificatului de Garantie, în caz contrar existând posibilitatea de a pierde garantia.

FORTA MAJORA.
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.

LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA.
CONTRACTUL este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre SOCIETATE si CLIENT se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Bucuresti.

DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA.
Toate materialele integrate in acest SITE sunt proprietatea intelectuala a SOCIETATII. Aceste materiale nu pot fi copiate sau reproduse, exceptand perioada de care este nevoie sa fie vizualizate online.

POLITICA DE RAMBURSARE 

In cazul comenzilor deja livrate catre client, banii se vor rambursa urmand urmatorii pasi:

1. CLIENTUL va completa formularul de Retur din site, specificand toate informatiile cerute in formular.
2. Societatea va contacta Clientul dupa primirea cererii de retur, pentru a-I oferi detaliile legate de returnare, precum si pentru a confirma RETURUL (adresa de expeditie, etc).
3. Clientul va returna catre Societate produsul primit in ambalajul original (costurile de retur sunt suportate de catre Client, asa cum reiese si din "Termeni si Conditii").
ATENTIE !!! Nu se accepta returul produselor desfacute sau incepute!!! 
2. Dupa primirea coletului, Societatea va rambursa in maxim 10 zile suma platita de catre CLIENT pentru produse dupa cum urmeaza:

* Daca plata a fost facuta online cu cardul- banii se vor returna direct in contul aferent cardului cu care a fost efectuata initial plata pe site
* Daca plata a fost facuta prin OP bancar- banii se vor returna in acelasi cont din care Clientul a platit Comanda catre Societate
* Daca plata a fost facuta ramburs - banii se vor returna intr-un cont bancar indicat de catre client (indicarea se face sub forma scrisa, pe mail).

In cazul comenzilor plasate, platite si nelivrate inca de catre Societate, banii se vor rambursa urmand urmatorii pasi:

1. CLIENTUL va completa formularul de Retur, specificand toate informatiile cerute in formular.
2. Societatea va contacta clientul dupa primirea cererii de retur, pentru a-I oferi detaliile legate de retur, precum si pentru a confirma RETURUL (confirmarea contului, etc)
3. Societeta va returna banii catre Client in maxim 10 zile de la primirea si confirmarea returului de catre Societate,  dupa cum urmeaza : 
* Daca plata a fost facuta online cu cardul- banii se vor returna direct in contul aferent cardului cu care a fost efectuata initial plata pe site
* Daca plata a fost facuta prin OP bancar- banii se vor returna in acelasi cont din care Clientul a platit Comanda catre Societate